marietherese.webblogg.se

3 oktober 2013

ÄNTLIGEN är provveckan över! Att kurserna blivit avklarade utan missöden är bara ett stort plus i kanten. Jag är så stolt över mig själv för en gångs skull. Jag har ÄNTLIGEN klurat ut vad jag vill göra om 10 år och jag har ÄNTLIGEN förstått att jag omöjligt kommer ta mig dit utan att kämpa.
 
Jag har alltid varit rätt så passiv när det kommit till skolan. ÄNTLIGEN (dagens favoritord) har jag förstått att genom en lyckad utbildning så närmar jag mitt mål. Jag måste ta gymnasiet på relativt stort allvar för att ens ha en liten chans att komma dit jag vill. Jag måste kämpa för att nå till det mest avgörande stadiet i mitt liv.
 
 
- liten blir alltid stor med tiden, det börjar gälla för mig också! -



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback