marietherese.webblogg.se

jag tipsar; netflix

Om nu nån mot förmodan inte hört om Netflix så är det ett program online, där du kan kolla på filmer, serier och dokumentärer. Där finns allt från romantiska komedier till skräckfilmer och från barnprogram till prisbelönta dokumentärer. Där finns helt enkelt något för alla. Har du inte provat på Netlix så gör det för guds skull, det är gratis första månaden och det är helt klart värt en provkörning.
 
Jag skaffade Netflix rätt så fort efter att det uppmärksammades i Finland och använde det flitigt i ett par månader. Mathias använde mitt konto samtidigt, man kan alltså kolla på olika program samtidigt på olika datorer - alltså behöver inte varje familjemedlem varsitt konto. Det finns appar till telefon och tabbar och uppspelningen är, i alla fall för mig, lika smidig på min telefon som på datorn.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback