marietherese.webblogg.se

jungfrufärd

Idag satte jag mig in  Annas bil för första gången med Anna i egen hög person bakom ratten! Först snålåkade jag till och från skolan och halv fem styrde vi den gröna Folkvagnen (okej lol) mot Lojo med Prisma i sikte. Jag och Anna är ju så överambitiösa att vi brummar till Lojo för att inhandla USB-minnen och schampo. Vi avslutade vår korta roadtrip med att äta Subway och det sade magen att var gott.
 
Imorgon är det min tur att sitta bakom raten eftersom det nalkas körlektion på eftermiddagen. Påminn mig nu kära vänner att för det första fråga Siro när tusan jag ska ta igen teorilektionerna jag missat, för det andra att han ska slänga på mig en äcklig räkning och för det tredje kolla att Anna agerat vuxen och faktiskt betalat alla hennes räkningar. Mycket kommihågas för ett minne som mitt..
 
 
Sådär hårt far även  Anna iväg med sin söta, gröna automobil! IIIIK skrek det i Anttilas parkeringshall när vi rullade in. We came, we saw, we conquered, hahahaha.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback