marietherese.webblogg.se

13/14 oktober 2013

Ber väldans mycket om ursäkt över tystnaden. Hela veckoslutet har jag varit äckligt mycket trött och sovit minst 13 timmar per dag (fredag-söndag) och under de vakna timmarna har jag degat på soffsn och knappt varit vaken då heller. Konstaterade med Mathias att det återigen är dags att kolla upp mitt hemoglobin, ifall det igen är lågt och jag "måste fyllas på" med en påse järn.. 
 
Ikväll (eller är det natt?) kom jag på att jag hade diverse uppgifter med deadline till imorgon och jag har nyss fått klar en essäuppgift till hälsokunskapen. Kvar har jag mycket finska och lite matematik men jag tänker rebellera och gå och sova istället för att kämpa med det. Rebellen Marie säger godnatt!
 
- alltså, jag bloggar från tabben och det här var den ABSOLUT ENDA bilden jag hade, haha, så nöj er med den! -



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback