marietherese.webblogg.se

skoluppgifter

Denna period har jag två nätkurser, vilket verkligen kommer öva upp min självdisciplin och planering.. Jag är så dålig att planera mina dagar när det kommer till skolan, jag säger kanske att jag ska göra något då och då för att ex. underlätta inför provveckan men så går det ju aldrig. Nu kommer jag alltså få kämpa med att klara av dessa kurser!
 
Det börjar ju helt okej. Skickade nyss in de två uppgifterna vi hade den här veckan i engelska kursen. Kursen går ut på att skriva uppsatser, så länge som ribrikerna är intressanta så ska väl det hela gå helt bra. Om en och en halv vecka ska jag ha klart den första inlämningsuppgiften i hälsokunskap. Det känns som om jag har all tid i världen på mig tills dess men så är det ju nog inte. Uppgiften ska bli två sidor lång så det är ju en hel del jobb, nu får jag bara lov att lova mig själv att jag börjar på den i tid redan nästa vecka, så det inte blir en massa panik i sista stund, som det brukar.
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback