marietherese.webblogg.se

till världens bästa flingor:

Tänkte blogga och berätta om min dag osv men den har och kommer fortätta gå ut på samma sätt som alla andra dagar den här veckan; skola, sömn, skolarbete, mat och sömn. Det är sjukt ointressant och tråkigt att blogga när det inte händer något alls, vilket det inte gör just nu. Bara skola, skola, skola..
 
En sak jag måste nämna här är att jag just nu har en stooor skål med mina favorit-flingor framför mig. De är så äckligt goda så jag dör alltid lite inombords när jag ser ett paket i skåpet eller går förbi dem i butiken. Nu skulle jag egentligen fota nån snofsig bild på min fina skål med massa godheter, men min kamera är hos Mathias.
 
 
Google is your friend, heter det, och där får ni i alla fall se paketet på världens godaste gottis! Gillar att jag dedikerat ett helt inlägg åt lite flingor, helt klar något matälskaren Marie skulle göra!


Anonym

Det är väl en jävla skillnad att påstå att man ridit in en häst från scratch och att börja om med en redan inriden häst. JAg tror dessutom människan har mål i mun själv, du behöver inte försvara henne.

Svar: Har väl inte försvarat någon utan uttryckte min åsikt. Att din åsikt för det första är väldigt bristfällig och rent av dum, är inte mitt problem. Om du ens har någon kunskap inom hästsporten så vet du att om någon gjort et arbete med hästen fel så krävs det en nollställare för att kunna korrigera felet. Att du inte heller har tillräckligt med stake att stå för det skit du skriver är rent av patetiskt..
Marie Isaksson

2013-09-19 / 16:15:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback