marietherese.webblogg.se

1 oktober 2013

Första oktober och jag kämpar på med ännu lite provläsning. Juridik gäller ikväll och jag har ifrågasatt mitt kursval hundra gånger om. Varför valde jag en tillvalskurs i samhällslära när jag absolut inte ska skriva detta förbannade skitämne? Förstå min frustation, de flesta skulle faktiskt banka huvudet i väggen när det på en sida i boken finns ca. fyrahundra olika begrepp att lära sig och förstå. Vet typ en hundradel utav allt det nödvändiga och är sur på världen.
 
 
Skrev också engelska idag och har ingen aning om hur det gick. endera bättre än förväntat pga mitt studietrots eller sen som förväntat, pga mitt studietrots. Får se det imorgon men jag är i alla fall mentalt förberdd för ett mindre bra vitsord på min egen skala och är berdd att skriva om skiten vid nästa omtent.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback