marietherese.webblogg.se

7 oktober 2013

Tog lite bloggledigt som sagt. Var otroligt skönt att nollställa hela mig och bara slöa hela veckoslut, helt klart vad jag behövde. Idag på morgonen kändes livet lite segt och jag hade mer än gärnat stannat kvar i sängen. Jag fick igår reda på att jag sammanlagt har 8 kurser den här perioden, så motivationen och orken stupade snabbare än snabbast. Väl i skolan kändes det lite bättre när jag fick ut mitt religionsprov och det stod 10- på pappret. Alltså, jag kämpade ett hela förra läsåret att få en 10 i någon form och nu mitt i allt kommer det två på samma period, haha! Jag är jätte stolt över mig själv och jag är faktiskt värd en klapp på axeln.
 
Provet gav dock inte en lång eftersmak i munnen efter min långa skoldag. När skolan väl var slut tvingade jag mig äta lite och så åkte jag iväg till stallet. Kollade på lektionen, mockade och bara umgicks med alla. Så skönt. På onsdagen ska jag och rida igen ordentligt för första gången på ca. två månader. Jag hade träningsvärk hela veckoslutet efter att vi busade med hästarna när vi tog hem dem från betet på fredagen, vad tusan ska bli av med mig nu då?!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback