marietherese.webblogg.se

9 oktober 2013

Glömde bort bloggen igår men ni missade inte precis något intressant. Hela jag är rödprickig och full med bett från måndagesn stallbesök. Jävla knott som finns överallt och tror jag är en festmåltid. Min panna och sidorna av ansiktet är fulla med dessa "mini-myggbett" och nu märkte jag att hela min hand ser ut som om jag fått rabies. Det kliar och svider och jag blir så arg.
 
Myggbett har jag också, i oktober! Inte okej, tycker jag. Att de är stora som hus och lokerade på bakdelen (höhö) och mina lår gör inte saken bättre. Tycker inte alls om småkryp.. Idag ska jag ändå trotsa dem igen, för idag ska jag rida ordentligt för första gången på ca. två månader. Hejja mig.
 
 
- hittade en bild på mig som inte är 100 år gammal, framsteg kära vänner! -
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback