marietherese.webblogg.se

equestrian

Jag kom hem från stallet i ett helt stycke, ett ömt stycke, men ett helt stycke! Tyckte det var småkul att Marie som inte ridit på två månader (more or less) fick sitta upp på stallets bebis, lilla 5-åriga Cloud som inte riktigt alltid förstår att respektera och lyssna för skänkeln, han är ju så grön än.. Otroligt roligt hade jag, han är så gosig och hela jag sken nog av lycka, så kul hade jag!
 
Med tanke på hur grön Cloud ännu är och hur otränad min kropp är för tillfället så gick det riktigt bra idag. Jag är i alla fall nöjd med ridpasset, och jag är sällan nöjd. Bäst var det ändå att galoppera runt i lättsist flera varv och trava av honom på slutet. Nöjd och avslappnad häst, nöjd ryttare!
 
 
- liten bebis och dålig instagrambild! -
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback