marietherese.webblogg.se

15 september 2013

Tänker ta till vara på söndagen så gott det går. Sovde länge på morgonen med Mathias och stannade och drog i sängen ännu en timme efter att Mathias själv for hem. Har städat upp det lilla som låg på fel plats i rummet och så hjälpte jag mamma laga mat. Nu sitter jag här, mätt och belåten och funderar om jag ska sätta på en film eller fortsätta kolla in Bones. Bones måste vara världens bästa kriminalserie. Har sett igenom alla säsonger som hittills finns flera gången och bestämde mig för att göra det igen, gissa om jag blev glad när jag såg att säsong nr. 7 kommit upp på Netflix idag?! Betyder att jag enkelt kan fortsätta kolla, var jag än är, utan att ladda ned avsnitt efter avsnitt.
 
Hur gärna jag än vill ta vara på slödagen så måste jag ändå ägna lite tid åt skolan. Har en kort essäuppgift som ska in imorgon i psykologin och ett grupparbete i religionen som jag funderat på att jobba lite på här hemma. Turligt nog så har denna dag fortfarande många timmar på sig, så jag ska nog hinna med en massa slöigheter!
 
 
- ska ta modell av världens bästa fölis idag! -
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback