marietherese.webblogg.se

24 september 2013

Imorgon skrivs första provet. Vet inte hur aktivt jag kommer blogga då eftersom allt kommer handla om skola och prov.. Idag kan jag i alla fall säga min söta mor for till butiken för att inhandla motivation på påse åt mig, och hem kom hon med en massa favoriter! Idag tycker jag så där extra mycket om min mamma, även fast hon nog alltid är rätt så bra.
 
 
Idag saknar jag också sommaren. Denna sommar slapp jag inte alls ut till mitt paradis på Houtskär och jag är riktigt bitter. Jag tycker om hösten, mustiga färger och mysiga innekvällar, men idag var det lite äckligt kallt för mig som inte riktigt ännu förstått att det är september. Idag ville jag ha sommar, gärna sommaren 2012, för den tyckte jag om!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback