marietherese.webblogg.se

en konstig tisdagskväll

Har varit riktigt nedstämd hela kvällen.. Provläsningen har knappt gått framåt och jag har massor med ämnen kvar att gå igenom för att vara förberedd inför provet. Kommer antagligen skippa någon lektion i skolan imorgon för att läsa på samhällsläran i stället, antagligen början på en ond cirkel, men nåväl. Klockan visar redan sovdags och jag är trött och har ont i hela kroppen. På en millisekund kände jag mig flunssig och seg så jag har knaprat piller som ska skjuta upp möjliga influensor, så jag nu för guds skull får lida igenom provveckan utan ytterligare krämpor.
 
 
För fri från krämpor är jag inte. Idag är det tredje dagen i rad jag är tvungen att äta triangelmärkt muskelrelaxerande medicin för att ens kunna fundera på att somna. Efter en stund knockar ju skiten ut mig och ser även till att jag inte heller vaknar på morgonen - vilket resulterade i att jag försenade både mig och Anna till skolan idag..Idag har jag en nervpåfrestande dag. Vet inte alls vad som gick snett på eftermiddagen som fick mig in på såna här spår, känner mig nedstämd eller rent av känslolös. Just nu känner jag typ ingenting, jag är helt tafatt och det gör mig i sin tur ångestfylld och stressad. Att inte känna något över huvud taget får mig att känna en massa negativa känslor.. Nä, ska sluta flumma nu, det är verkligen en konstig kväll ikväll.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback