marietherese.webblogg.se

första körlektionen

Klarade av min första körlektion, även om jag är lite smårädd ännu en timme efter, haha! Blev så arg på Siro som tvingade mig köra i stan på alla småvägar genast från start, att jag ännutill var tvungen att öva på att backa, parkera OCH backstarta gjorde mig lite småbitter.. Nå, jag är ännu vid liv och det hela gick nog bättre än jag vågade tro, så jag kommer nog förlåta Siro trots allt. Att köra bil är förresten inte alls kul, var livrädd hela tiden - speciellt när småbarn tror att dom äger alla småvägar och att de kan kuta på hur som helst..
 
 
Nej då, livrädd var jag nog inte men inte är det heller underhållande att köra, i alla fall inte än. Månne det inte släpper så fort jag fått öva lite mer. På måndagen ska vi ut igen men denna gång till Snappertuna för att få mera fart på bilen (yay osv, fast nä).
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback