marietherese.webblogg.se

fortsättningsvis ett slött veckoslut

 
Detta måste ju vara världens finaste bild. Känner mig som en stolt mamma som har en så fin skapelse hemma hos mig. Han ser ut som en söt, oskyldig ängel. Helt i ro med världen. Helt till motsatsen från mig med tanke på de stressiga veckorna jag har framför mig..
 
Avslutade tex. nyss ännu ett skolarbete. Hoppeligen det sista innan onsdagen, då jag skriver mitt första prov. Efter det så gäller, som sagt,bara prov och provläsning en tid framåt. Just därför kommer fortsättningen av denna söndag vara lika slö som veckoslutet varit från början. Tänker ligga i Mathias nya soffa och låtsas att jag kan spela GTA och senare tänker jag fara och svettas allt för länge i bastun. Till slut tänker jag krypa ned i min sköna säng och sova gott med världens finaste Casper bredvid mig - han duger som stor också, även fast han var sötare när han var så där liten och oskyldig som han är på bilden.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback