marietherese.webblogg.se

höstpromenad med Charley

Det bästa med hösten, förutom de mysiga kvällarna med te, film och ljus, så är nog promenaderna tillsammans med världens bästa vovve. Det är precis som med ridningen, terapi för själen. Alla bekymmer försvinner när man ser världens godaste hund springa lös runt omkring dig, och se glädjen skriven över hela hans ansikte. Man känner själv hur lyckan smittas av till dig och till slut så ler du så där äckligt mycket bara på grund av att din hund är så där löjligt god.
 
 
Jag spelade också in två stycken lite väl söta filmer under vår promenad, så kolla in min instagram (marabo10) för att bli så där löjligt glad som jag blev. Han är så go', min Charley. Ibland undrar jag vad jag riktigt ska ta mig till den dag han inte kommer finnas där med sin lite väl lurviga svans och sina lockiga öronhår..
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback