marietherese.webblogg.se

kex och socker

Som vanligt prioriterade jag 170 timmar sömn efter studiebesöket framför alla skolarbeten som skulle göras. Så nu har jag under de senaste två timmarna stressat sönder och gjort fyra stycker skolarbeten i olika ämnen. Om skolan kommer fortsätta i den här fast-forward takten som den gjort den här perioden så kommer jag gå i bitar innan jullovet! Har inte haft tid med något annat med skola, skolarbeten, sömn och mat de senaste veckorna - börjar bli arg, vill ut till stallet och bara vara en hel dag men jag hittar inte tiden..
 
På tal om kex och socker så ska jag imorgon och köra för första gången med bilskolan. Har lite ångest nu redan och vill bara gräva ner mig i en grop. Var ut och köra en gång med pappa för ca. en vecka sedan och fy tusan vad jag suger på att backa, haha. Skäms ögonen ur mig eftersom jag alltid retat mamma och hennes kunskaper när det kommer till det, och nu är jag ännu mer hopplös. Har inte alls lust att ens skaffa körkort om jag inte kan bemästra backningen, vill ju vara lika duktig som min bror eller Mathias!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback