marietherese.webblogg.se

pappas 60 års kalas

Idag hade vi kaffebjudning hemma hos vårt. Pappas 60 år på jorden firades, dock en månad försenat. Var en hel del släktingar på besök, från när och fjärran, vilket var kul. Förberedelserna inför tillställningar som dessa är alltid fruktansvärda, men själva kalaset eller liknande är nästan alltid roligt till slut!Roligaste var det nog ändå att träffa storasyster, det händer ju så sällan. Immi hade förstås med sig Anton, som blivit så stor och go' sedan jag sist såg honom. Idag var jag faktiskt världens coolaste moster och busade massor med A. Vet inte om han eller jag hade mer roligt, men roligt hade vi båda två i alla fall!
 
 
Svårt att få Anton på bild när han är överallt hela tiden, höhö. Här sitter han i min säng och filosofera tillsammans med en Teletubbie, men förstås var det mörkt i mitt rum och bilden blev dålig, men han är liten och söt i alla fall, släkt med mig så snygg som sig bör förstås!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback