marietherese.webblogg.se

peugeot speedfight 2 206 WRC -03

Hejsan alla tomtar och nissar födda -96 och senare. Nu är det dags att skaffa skoter, även fast snön snart faller - för det kommer ju en sommar nästa år också! Ni ska i alla fall köpa min, Peugeot Speedfight 2 206 WRC -03. Den är jätte fin och cool, har styre och två hjul. Den har också ett speciellt avgasrör, så du vettiga köpare kommer få höra att du har ett "shotgun" som putki, som en komplimang förstås!





Du unga tomte, vars blivande skoter är så fin, behöver betala 650 euro för denna skönhet (eller ett vettigt bud, jag är en snäll individ) som betjänat mig och en tidigare ägare lite på 24000 kilometer. Du kommer inte behöva ersätta det släta bakhjulet, för det gör jag åt dig! Du behöver inte heller köpa nytt tändstift, för det gör jag också! Du behöver inte heller fundera på att inhandla en ny stötdämpare om ett år eller två, för det gjorde jag i juni 2013! Du behöver alltså bara ge mig lite pengar så jag kan finansiera mitt körkort för stora tomtar, så har du en helt egen fin skoboter! Han heter förresten Turbo Tor, men du får döpa om honom helt själv efter behov och intresse.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback